În ciuda tuturor progreselor în domeniul tehnologiei și comunicării, mesajul de tip SMS deși este foarte simplu, rămâne un instrument impresionant de puternic pentru marketerii digitali, indiferent de scară sau dimensiunea companiei. Cheia este să învățați cum să valorificați și să profitați de avantajele SMS-urilor într-un mod pe care concurența dvs. a ratat să o facă ​​sau au trecut cu vederea peste acest aspect.

Deși este adevărat că oricine are un telefon mobil are și o înțelegere fundamentală despre cum să trimită și să primească un mesaj SMS de la o altă persoană, dinamica și complexitatea implicată în marketingul de succes prin SMS sunt cu totul alte aspecte. Există multe piese în mișcare în spatele scenei înainte de a primi un SMS de la distribuitorul sau compania preferată.

Toate aceste aspecte se pot simți oarecum copleșitoare, mai ales dacă nu ați încercat niciodată să gestionați o campanie de marketing la scară mai mare de la început până la sfârșit sau dacă niciodată nu ați luat în considerare includerea mesajelor SMS ca parte integrantă a strategiei dvs. generale de marketing. Aici intervine acest ghid pas cu pas al marketingului prin SMS.


Cum funcționează marketingul prin SMS?

SMS înseamnă „serviciu de mesaje scurte” și este ceea ce majoritatea oamenilor ar numi pur și simplu mesaje text. Este cea mai simplă formă de mesagerie bazată pe text pe dispozitive mobile și există de zeci de ani. Mesageria text SMS este distinctă față de alte mesagerii bazate pe „aplicații” și „servicii” precum Facebook Messenger, Google Hangouts, iMessage și WhatsApp Messenger.

La nivelul său fundamental, marketingul prin SMS constă din 5 pași principali:

  1. Compania încurajează utilizatorii să se înscrie pentru a primi actualizări prin SMS
  2. Utilizatorul optează pentru primirea acestor mesaje
  3. Compania trimite mesaje relevante utilizatorilor din listă
  4. Utilizatorul primește, citește și interacționează cu mesajul text
  5. Compania beneficiază de această interacțiune într-un fel

Pe parcursul fiecărui pas, o companie care desfășoară o campanie de marketing prin SMS poate întâmpina potențiale provocări și dificultăți.

Acestea pot include:

  • Gestionarea problemelor „expeditorului normal”
  • Gestionarea și menținerea unei liste de contacte
  • Trimiterea mesajelor către numere inactive
  • Urmărirea și confirmarea livrării cu succes a mesajelor
  • Copierea mesajelor de testare divizată pentru rezultate optime
  • Întâlnirea rutelor de trimitere blocate
  • Optimizarea și segmentarea listelor
  • Plătește în exces pentru livrarea mesajului
  • Se luptă cu performanțe slabe de conversie

Există instrumente de afaceri disponibile, cum ar fi smsadvert.ro, care pot aborda și rezolva probleme cheie precum cele enumerate mai sus și multe altele. Pentru a utiliza în mod eficient marketingul prin SMS, va trebui să utilizați o platformă care a fost concepută special pentru SMS marketing.

Acest lucru nu diferă decât atunci când abordați orice altă formă de marketing digital. Platforma vă va permite să vă curățați și să vă segmentați listele, să vă redactați mesajele, să vă dezvoltați strategia și, în cele din urmă, să trimiteți acele mesaje text în bloc (bulk SMS-uri). Costul pentru trimiterea mesajelor text va varia în funcție de destinatari și de alți parametri, dar este de obicei foarte ieftin. Mesajele sunt livrate printr-un SMS gateway.

Mergând mai departe, există oportunități de a explora comunicarea bidirecțională, de a utiliza coduri scurte și cuvinte cheie, segmentare cu numere dedicate și multe altele. Marketingul prin SMS poate fi extrem de simplu, dar cu instrumente și aplicații cum ar fi smsadvert.ro aveți, de asemenea, avantajul suplimentar de a putea folosi tehnici mai avansate.


Avantaje cheie

Marketingul prin SMS oferă mai multe avantaje importante față de alte forme de marketing.

  • TOUCH MASIV
    Se estimează că 80 la sută din toți abonații de telefonie mobilă din întreaga lume utilizează SMS-uri, reprezentând literalmente peste 3,5 miliarde de utilizatori activi. SMS-ul este cel mai utilizat serviciu din întreaga lume și din motive întemeiate.

    Datorită simplității și pentru că nu necesită un smartphone sau Wi-Fi, SMS-ul este mult mai răspândit, mai accesibil și poate ajunge la o bază de utilizatori mult mai mare. În medie un american trimite și primește aproximativ 2.819 mesaje SMS pe lună.
  • IMEDIAT ȘI DESCHIS
    Telefonul mobil este un dispozitiv extrem de personal și care nu este niciodată prea departe. Este posibil ca utilizatorii să nu fie întotdeauna la computer, dar sunt mult mai predispuși să aibă telefoanele la îndemână. În mod similar, utilizatorii au mult mai multe șanse să verifice mesajele SMS noi primite decât să răspundă la notificările pentru e-mailurile primite.

    Cu rate de deschidere de 98%, mesajele de marketing SMS sunt aproape universal citite și recunoscute de către destinatarii lor. Rata medie de deschidere a e-mailului, prin comparație, se estimează a fi undeva în intervalul de 25%.

  • CONEXIUNE PERSONALĂ
    Datorită limitei de caractere pentru fiecare SMS, această formă de comunicare este succintă prin design. Acesta creează un canal de comunicare personal între companii și clienții acestora, sporind continuu gradul de conștientizare și loialitate a brandului (astfel compania și produsele sau serviciile sale sunt întotdeauna în prim-plan), precum și stimularea angajamentului cu îndemnuri la acțiune poziționate puternic.

  • TARIFE DE ANGAJARE
    Ratele de angajare sunt, probabil, unul dintre cele mai mari avantaje pe care le are marketingul prin SMS față de alte forme de marketing. Ratele de răspuns sunt de până la opt ori mai mari decât cele ale e-mailului.

    În plus, în timp ce ratele de clic (CTR) de pe platformele de socializare sunt de obicei mai mici de unu la sută, iar CTR-ul tipic pentru o campanie Google AdWords este de abia 2 la sută, rata de clic pentru marketing prin SMS poate fi de până la 36 la sută.

    Utilizatorii nu numai că vă citesc SMS-urile, dar sunt mult mai implicați decât cu orice altă formă de comunicare. Vor să audă ce ai de spus. Acesta este motivul pentru care marketingul prin SMS ar trebui să joace un rol cheie în strategia dvs. generală de marketing.

Tipuri de marketing prin SMS

Campaniile de SMS marketing se încadrează în mai multe categorii largi. Compania dvs. poate utiliza oricare sau toate aceste tipuri de SMS-uri, în funcție de obiectivele pe care încercați să le atingeți.

Aceste tipuri includ:

  • Broadcast (Bulk)
  • Targetate
  • Cupoane & Giveaways
  • Tranzacționale
  • One Time Password
  • Cadouri

Să aruncăm o privire la câteva dintre exemple:

Broadcast (Bulk)

Aceste tipuri de mesaje text sunt trimise tuturor celor care au optat pentru lista dvs. (Vom discuta despre procesul de înscriere mai târziu în acest ghid) Conținutul mesajului ar trebui să fie de interes pentru toată lumea.

Cunoscute și sub numele de campanii bulk, mesajele difuzate pot fi utilizate pentru a informa clienții despre oferte promoționale, oferte speciale, sărbători și evenimente speciale. Mesajul este de obicei trimis către întreaga bază de abonați în același timp.

Targetate

Mesajele vizate sunt vizate exact. Nu sunt trimise simultan pe întreaga listă de abonați. În schimb, direcționarea se poate baza pe o serie de factori posibili.

De exemplu, puteți crea liste segmentate din lista principală mai mare. Membrii care se abonează la un serviciu premium pot face parte dintr-o listă segmentată, în timp ce clienții care plătesc pentru un serviciu de nivel inferior pot aparține unei liste diferite. De asemenea, puteți crea liste pe baza categoriei de produse sau a interesului, mai ales dacă afacerea dvs. vinde o varietate mai mare de articole sau servicii. Dincolo de listele segmentate, puteți configura și campanii SMS targetate pe baza obiceiurilor individuale de cumpărare.

Cupoane și cadouri

Cupoanele și alte oferte pot fi trimise ca parte a campaniilor bulk sau targetate. Puteți provoca un sentiment de urgență cu reduceri în funcție de timp, cum ar fi să le spuneți clienților că trebuie să utilizeze codul promoțional în următoarele 12 ore sau până la epuizarea stocurilor.

Giveaway-urile și concursurile sunt un alt mod de a încuraja un angajament mai mare din partea clienților.

Acest tip de mesagerie poate lua două forme principale:

  • Campania SMS poate fi utilizată pentru a promova un cadou sau un concurs, direcționând utilizatorii către o pagină de concurs pentru mai multe detalii.
  • Campania în sine poate fi utilizată în scopul construirii listelor. Clienții văd reclame și promoții pe alte canale, cum ar fi social media sau publicitate tradițională. Apoi, trebuie să se înscrie pentru a participa la concurs, optând astfel în lista dvs. în același timp.

Stabilirea obiectivelor

Stabilirea obiectivelor este o parte integrantă a oricărei afaceri, iar campaniile dvs. de marketing prin SMS nu diferă. Înainte de a începe să vă configurați prima campanie, este esențial să aveți o viziune clară asupra a ceea ce încercați să realizați.

Indicatorii cheie de performanță, sau KPI-uri pe scurt, sunt o valoare măsurabilă pe care o puteți utiliza pentru a evalua succesul sau eșecul relativ la atingerea obiectivelor pe care vi le-ați propus pentru afacerea dvs. Dacă obțineți 100% succes cu indicatorii dvs. de performanță, atunci ar trebui presupus automat că obiectivele dvs. au fost îndeplinite pe deplin.

Cele mai importante două aspecte ale KPI-urilor sunt că acestea sunt:

  1. Este relevant în mod specific pentru obiectivele mai mari ale afacerii dvs., în special în ceea ce privește viziunea companiei dvs.
  2. Măsurabil cantitativ și urmărit în timp

Brand building vs. ROI măsurabil

Ca generalizare simplificată, obiectivele pe care le-ați stabilit pentru campaniile dvs. SMS se vor încadra în două mari categorii:

Consolidarea brandului

Lucrați pentru a îmbunătăți gradul de conștientizare a mărcii, a crește gradul de implicare și a dezvolta conexiuni mai puternice cu clienții și abonații dvs.

ROI măsurabil

Lucrați pentru a spori vânzările produselor sau serviciilor dvs. printr-o varietate de promoții, inclusiv vânzări, coduri de reduceri, oferte cu durată limitată și alte oferte.

Deși poate fi tentant să vă concentrați toate eforturile asupra celor din urmă, consolidarea brandului dvs. poate duce la o mai mare încredere în servicii sau produse, cu o creștere a vânzărilor nu doar pe termen scurt, ci într-un orizont de timp mult mai lung. Desigur, urmărirea clienților potențiali și a vânzărilor va fi întotdeauna importantă, de asemenea.


Clădirea listei

Construirea listei dvs. și generarea de contacte este următorul pas major în dezvoltarea campaniei dvs. de marketing prin SMS. De aici înainte, va trebui, de asemenea, să vă optimizați și să vă segmentați lista pentru a genera profit și beneficii maxime.

Unele strategii pentru înscrierea în lista pot include:

  • Faceți publicitate pe rețelele de socializare
  • Afișați în mod vizibil pe site-ul dvs.
  • Trimiteți un mesaj în lista dvs. de e-mailuri
  • Rulați campanii de marketing prin influenceri
  • Utilizați ca metodă de participare la concurs / cadou
  • Includeți pe materialele tipărite cum ar fi broșuri și pliante
  • Afișați în magazin și la evenimente

Informații despre cont

O altă tactică pentru creșterea bazei de date pentru mobil este de a cere clienților să-și adauge numerele de telefon mobil la profilurile lor online la rubrica informațiile contului.

Cu toate acestea, este important să rețineți că, deși acest lucru vă oferă accesul la numărul lor de telefon, nu au ales neapărat să primească mesaje SMS de la dvs. Acest lucru trebuie făcut explicit, pentru a respecta reglementările.

Reglementări legale

În special în ceea ce privește construirea listei dvs., este important să fiți la curent cu orice reglementări legale care guvernează modul în care poate funcționa marketingul prin SMS. Aceste reglementări pot varia de la o țară la alta, deci să fiți conștienți de orice reguli nu numai în țara în care vă aflați, ci și în care se află clienții și abonații dvs.

OPT-IN (inscrierea in lista)

În Statele Unite și în majoritatea celorlalte părți ale lumii, nu aveți permisiunea de a trimite comunicări de marketing prin mesaj text (SMS) cuiva până când nu și-au dat consimțământul specific pentru primirea acestor mesaje. Consimțământul trebuie să fie salvat, iar înregistrările consimțământului - inclusiv ora, data și locația - trebuie păstrate.

OPT-OUT (dezabonarea)

În mod similar, abonații trebuie să aibă un mod ușor și evident de a se dezabona de la lista dvs. Cea mai obișnuită metodă și cea mai utilizată de marea majoritate a companiilor este de a trimite un link prin care abonatul se poate dezabona. Aceste instrucțiuni pot fi trimise ca un mesaj SMS separat sau pot fi incluse la sfârșitul unuia dintre mesajele dvs. de marketing.

Dacă un client solicită să renunțe prin alte mijloace oficiale - de exemplu prin e-mail sau chat online - trebuie să onorați și această cerere. Apoi, trebuie să trimiteți un mesaj de confirmare pentru a indica faptul că solicitarea de renunțare a fost primită și finalizată.

Provocări comune

Unele provocări pe care le puteți întâlni în timp ce vă construiți și mențineți lista pot include:

Contacte invalide

Când numerele de telefon sunt adăugate în listă, dar nu sunt de fapt destinatari valizi ai mesajelor dvs. de SMS marketing.

Validarea numărului activ

Validarea contactelor noi și existente pentru a vă asigura că acestea sunt încă corecte și în funcțiune.

Reducerea costurilor

Alegerea celui mai bun gateway și rute SMS pentru a vă transmite mesajele în cel mai eficient mod posibil.

Optimizarea livrării și acoperirii

Decizia asupra celor mai bune rute pentru cea mai rapidă și mai fiabilă livrare, cu cel mai mic număr de erori potențiale sau încercări eșuate, maximizând în același timp rata de clic.

Multe, dacă nu toate aceste provocări pot fi depășite rapid și în mod adecvat atunci când utilizați o platformă robustă de SMS marketing. De exemplu, sistemul poate căuta și elimina automat contacte invalide.

În cazul smsadvert, inteligența artificială este folosită ca parte a unui algoritm de livrare. Sistemul poate împărți inteligent rutele de testare, reclame, oferte și liste, alegând dintre peste 50 de furnizori de comunicații diferiți pentru a găsi cea mai bună cale posibilă, optimizând astfel livrarea și reducând costurile.

Segmentarea listei dvs.

Construirea unei liste considerabile este o prioritate majoră, dar este la fel de important să optimizați și să segmentați lista pentru a vă maximiza rentabilitatea investiției (ROI). Aceasta atinge două obiective critice.

În primul rând, nu vă copleșiți abonații cu prea multe mesaje pe care ar putea să le simtă irelevante. În al doilea rând, vă reduceți costurile globale, deoarece nu plătiți pentru a trimite mesaje destinatarilor care sunt puțin probabil să le deschidă, să se angajeze și să se convertească într-o vanzare.

Gestionarea listelor, inclusiv segmentarea listei în câteva sub-liste pe care le doriți, poate fi realizată prin intermediul software-ului dvs. de marketing SMS.

Criteriile posibile pe care le puteți utiliza atunci când vă segmentați lista:

  • Informații despre țară și alte locații
  • Interes exprimat pentru anumite categorii de produse
  • Direcția funnel-ului și vânzare
  • Natura răspunsului, după ce ați dat click pe un mesaj anterior
  • Starea actuală a clientului, cum ar fi abonatul premium vs. utilizator gratuit
  • Nivelul de performanță de dinaintea campaniei

Construirea campaniei

Marketingul prin SMS, la fel ca orice alt exercițiu de marketing, este întotdeauna un lucru în continuă desfășurare, așa că va trebui să construiți câteva campanii pentru a vă dezvolta lista. Având în vedere acest lucru, trebuie să urmați câțiva pași pentru construirea campaniei.

Obiective și direcționare

Obiectivele stabilite pentru campania dvs. vor dicta, de asemenea, direcția pe care o va lua campania dvs. Este important să fiți clar în obiectivele dvs. în acest moment, stabilind obiective specifice, măsurabile, realizabile, relevante și limitate în timp. Trebuie să puteți compara performanța campaniei cu aceste obiective într-o manieră cantitativă.

De exemplu, „Creșterea vânzărilor” nu este un obiectiv suficient de specific. Pe măsură ce vă construiți campania, fiți preciși despre ceea ce doriți să realizați. „Generați 500 de vânzări ale produsului X în termen de 7 zile de la lansarea campaniei” este un obiectiv mult mai bun. Și având în vedere acest obiectiv, puteți direcționa campania către utilizatorii care sunt cel mai probabil să facă conversii în ofertă pentru a vă îndeplini obiectivul.

În mod similar, o promoție „Ziua Recunoștinței” în noiembrie are un sens perfect atunci când vizează piața SUA, dar nu ar avea aproape la fel de mult sens atunci când vizează piața canadiană. Canada sărbătorește Ziua Recunoștinței în octombrie. Ați putea totuși să obțineți aceleași vânzări, dar ar trebui să construiți promoția cu o formulare diferită pentru datele demografice canadiene.

Campanii de testare divizată și pre-testare

Multe platforme de marketing, inclusiv cele concepute pentru a facilita marketingul prin SMS, vor avea de obicei o opțiune de configurare care să permită testarea divizată. Fiecare campanie reprezintă o oportunitate de învățare, deoarece puteți testa ce funcționează cel mai bine și ce nu funcționează atât de bine.

Chiar mai departe de acest punct se află noțiunea de campanii pre-test. Înainte de a lansa campania principală, puteți diviza și testa un subset mult mai mic de utilizatori. Cu aceste date, puteți decide apoi cum să optimizați cel mai bine campania principală.

Furnizați valoare clienților

Pentru orice campanie dată, indiferent de obiectivul dvs. final, trebuie să luați în considerare valoarea mesajului din perspectiva clientului. Cum este relevant acest mesaj? Cum beneficiază destinatarii?

Idei pentru a oferi valoare clienților dvs.:

  • Furnizarea clienților cu informații timpurii exclusive
  • Oferind cupoane atrăgătoare exclusiv pentru abonații SMS
  • Informarea clienților despre oferte și ofertele viitoare
  • Invitarea clienților să fie printre primii care achiziționează un produs nou

Linkuri sau coduri promo

Urmărirea rezultatelor campaniei dvs. este esențială pentru optimizarea viitoare și, deși sistemul vă poate oferi câteva informații despre ratele de livrare și ratele de deschidere, doriți, de asemenea, să aflați despre ratele de clic și ratele de conversie. Pentru aceasta, puteți alege fie să încorporați un link pe care se poate face click, fie să includeți un cod promoțional unic.

Optimizarea livrării

În plus față de testarea divizată a campaniei pentru crearea anunțurilor și linkurile încorporate, este de asemenea extrem de important să optimizați campania pentru difuzare. O varianta publicitară excelentă nu înseamnă nimic dacă mesajul nu poate fi livrat, primit și citit în mod fiabil de publicul țintă.

Doi factori cheie care trebuie luați în considerare aici sunt:

  • Timpul de livrare
    Luați în considerare fusurile orare în care se află clienții dvs., deși ar putea fi prânz în Los Angeles, ar putea fi 4 dimineața în Hong Kong. Clienții nu vor reacționa cu amabilitate la primirea de SMS-uri în momente incomode, mai ales dacă aceste notificări îi trezesc în toiul nopții. Aici intră în joc și segmentarea listei dvs.

    Ca regulă generală, nu programați niciodată mesaje care să fie trimise în afara orelor de program obișnuite. Desigur, pot exista unele excepții, dar aceasta este o regulă bună de urmat. Din acest punct, puteți împărți în continuare testele și optimiza pentru zilele săptămânii și orele din zi avand in vedere, deschiderea, clickurile și ratele de conversie.

  • Frecventa de livrare
    Trimiteți prea multe mesaje într-un interval prea scurt de timp, iar destinatarul va renunța probabil la primirea oricăror mesaje viitoare. Trimiteți prea puține mesaje într-un interval de timp prea lung, iar compania dvs. poate fi ușor uitată sau trecută cu vederea de către clienții dvs. De asemenea, ați pierde multe oportunități potențiale. Pentru majoritatea campaniilor, cu excepția cazului în care acestea se referă la un anumit eveniment într-o perioadă scurtă de timp, veți dori să găsiți un mediu sănătos. Aproximativ o dată pe săptămână este un bun ghid de urmat, dar circumstanțele dvs. individuale pot varia cu siguranță.

Automatizarea campaniei

Este importantă testarea manuală divizată pentru factori precum variația anunțurilor și timpul de livrare. Cu toate acestea, poate dura și poate să nu fie neapărat complet adecvat sau necesar în toate situațiile. Când utilizați o platforma de SMS marketing, veți dori, de asemenea, să profitați de instrumentele și opțiunile de automatizare a campaniei.

Contacte invalide

Începând cu un mesaj text de întâmpinare, este posibil să aveți o campanie setată în care mesajele sunt trimise către un destinatar într-o anumită secvență pe o perioadă de timp prescrisă.

Declanșatoare

După ce cineva a optat pentru lista dvs., mai ales dacă este legată de un profil de client sau un cont, mesajele și campaniile pot fi declanșate de orice număr de evenimente. Acestea pot include situații precum, cosuri cu produse abandonate sau recomandarea unui produs, deoarece au achiziționat recent un produs asociat.

Segmentare

Pe baza răspunsului pe care îl puteți primi de la un abonat și pe baza oricărei activități ulterioare a contului, puteți alege să segmentați automat utilizatorii în diferite sub-liste.

Utilizând parametrii dinamici și urmărirea pixelilor, puteți eticheta cu exactitate fiecare număr din funnelul de achiziție, de la click până la vânzare. Aceste date pot fi ulterior analizate și luate în considerare pe măsură ce avansați cu mai multe campanii de marketing prin SMS, precum și cu alte eforturi de marketing active.

Analize

Pe lângă creșterea listei și construirea campaniilor, analiza valorilor este, de asemenea, o activitate continuă. Chiar și așa, deoarece veți avea organizate campanii distincte cu obiective specifice în minte, este întotdeauna prudent să efectuați o analiza de final pentru a evalua succesul relativ al acelei campanii.

Rapoarte ROI

Întotdeauna se reduce la dolari și cenți și de aceea trebuie să utilizați platforma dvs. de marketing prin SMS pentru a genera rapoarte care dezvăluie rentabilitatea investiției (ROI). Acest lucru este adevărat indiferent dacă obiectivul dvs. a fost de a crește vânzările unui anumit produs, de a crește numărul de adepți de pe pagina dvs. de Facebook sau de orice altceva.

Cel mai simplu calcul pentru ROI este:
costul total pentru derularea campaniei ÷ numărul de acțiuni ținta îndeplinite = cost per acțiune

Cu alte cuvinte, dacă ați cheltuit 1.000 USD pentru campanie și, pe baza analizelor dvs. de urmărire, s-au realizat în total 50 de vânzări, atunci costul efectiv pe acțiune (eCPA) este de 20 USD. Dacă ați obținut mai mult de o medie de 20 USD profit din aceste vânzări, atunci ați câștigat chiar mai bine. Și indiferent dacă ați câștigat sau nu mai bine, detaliile campaniei pot fi întotdeauna îmbunătățite pentru viitoarele iterații.

Acest lucru se întoarce la split-testing și segmentare. Căutând mai adânc în rapoarte mai detaliate, puteți descoperi dinamica care a dus la un ROI mai bun. Poate că trimiterea unei variante de mesaje către utilizatorii din Europa de Vest marți a funcționat semnificativ mai bine decât trimiterea unei variante de mesaje către utilizatorii din Europa de Est joi.

Tarifele de înscriere și renunțare

În plus față de rentabilitatea directă a investiției pentru fiecare campanie, este de asemenea important să ne uităm la valorile referitoare la ratele de opt-in și opt-out în aceeași perioadă. În cazul celor din urmă, o creștere dramatică a ratelor de renunțare ar putea indica faptul că cea mai recentă campanie nu a fost doar primită slab, ci a împins utilizatorii până la punctul în care doreau să se dezaboneze.

Pe măsură ce derulați alte campanii promoționale într-un efort de a vă dezvolta lista, cum ar fi pe rețelele de socializare sau chiar în forma tipărita, fiți conștienți de impactul direct și indirect pe care aceste eforturi îl au asupra ratelor de opt-in, opt-out și net-opt-in. de asemenea.

Utilizarea graficelor și diagramelor

Asigurați-vă că profitați de profunzimea și amploarea analizelor puse la dispoziția dvs. prin intermediul platformei dvs. de marketing prin SMS. Cu cât puteți obține mai multe informații despre parametrii care au cel mai mare succes, cu atât veți putea crea și optimiza campaniile viitoare mai bine.

Este mult mai ușor să vizualizați datele pe grafice și diagrame adecvate. Deși veți dori în continuare să inspectați datele reale sub formă de tabel sau foi de calcul, natura vizuală a graficelor vă poate da o impresie despre ceea ce funcționează bine (și ce nu).

Împreună cu rapoartele ROI descrise mai sus, datele dezvăluite prin alte rapoarte vă pot ajuta cu adevărat să vă perfecționați campaniile, astfel încât să vă concentrați energia asupra a ceea ce mișcă efectiv acul. Se aplică principiul Pareto: 80% din câștigurile dvs. vor proveni de la 20% din clienții dvs.

Prețuri rentabile

Scopul este de a maximiza livrarea cu succes pentru un cost optim. Altfel spus, trebuie să țineți cont de costul per SMS trimis și, pe măsură ce derulați campania, puteți începe să calculați și costul pe acțiune întreprins. Folosirea tehnologiilor disponibile prin intermediul platformei dvs. de marketing prin SMS vă poate automatiza și optimiza acest proces.

Cu un algoritm de livrare propriu și soluții de inteligență artificială, smsadvert oferă o tehnologie de rutare puternică, care oferă o acoperire globală de neegalat prin testarea divizată și apoi selectând cel mai bun partener de comunicare. Acest lucru reduce costurile și crește livrarea, în timp real.


Concluzie

Ca și în cazul oricărei alte forme de marketing, marketingul prin SMS poate fi simplu sau complicat, în funcție de strategia, obiectivele, înțelegerea și alegerea platformei dvs. Unele companii utilizează doar mesaje text pentru SMS-urile tranzacționale, informând clienții cu privire la detaliile comenzii și actualizările de expediere, în timp ce altele utilizează marketingul prin SMS pentru a promova produse noi sau oferte speciale.

Mai multe concepte cheie au fost discutate în acest ghid, care se pot aplica unei game largi de companii și aplicații, deoarece acestea se referă la marketingul prin SMS. Acestea includ:

  1. Definiți clar obiectivele pentru fiecare campanie.
  2. Fiți conștienți și respectați cu strictețe orice reglementări care reglementează marketingul prin SMS în regiunile în care operați și în care ar putea fi localizați clienții / abonații dvs. Aceasta include legislația privind opt-in și opt-out.
  3. Utilizați adrese URL de urmărire individuale pe fiecare mesaj ori de câte ori este posibil.
  4. Analizati totul cât mai atent posibil.
  5. Folosiți tehnologiile de rutare AI pentru a maximiza livrarea și a reduce costurile.
  6. Optimizați continuu campaniile cu precampanii și teste separate.
  7. Efectuați o analiza după fiecare campanie pentru a identifica factori cheie pozitivi (și negativi).

În ciuda avantajelor sale remarcabile față de e-mail și social media, marketingul prin SMS este încă în mare parte subutilizat de marea majoritate a companiilor. Profitați de acest avantaj competitiv, creșteți gradul de cunoaștere a companiei și îmbunătățiți rezultatele acesteia.

La smsadvert, ne-am angajat să oferim o platformă cuprinzătoare, dar simplă de utilizat, pentru campaniile de marketing prin SMS. Indiferent dacă sunteți un startup sau un brand mare, veți găsi suita noastră de caracteristici suficiente pentru toate nevoile dvs. de marketing.

Înscrieți-vă acum și primiti 1000 de unitati bonus pentru a incepe să trimiteți campanii de SMS marketing optimizate în funcție de costuri, favorabile conversiilor în câteva minute.